Punkt centralny obrazu wypada na styku czterech ekranów, na które podzielony jest kadr. Ten nieruchomy punkt znajduje się pomiędzy scenami domu i bezdomności, podróży,... Zobacz pełny opis
Punkt centralny obrazu wypada na styku czterech ekranów, na które podzielony jest kadr. Ten nieruchomy punkt znajduje się pomiędzy scenami domu i bezdomności, podróży, zmieniającej się pogody, architektury, sportu, oddając ruch i pośpiech życia końca XX wieku. "W nieruchomym punkcie krążącego świata. Ani cielesnym, ani bezcielesnym. AniPunkt centralny obrazu wypada na styku czterech ekranów, na które podzielony jest kadr. Ten nieruchomy punkt znajduje się pomiędzy scenami domu i bezdomności, podróży, zmieniającej się pogody, architektury, sportu, oddając ruch i pośpiech życia końca XX wieku. "W nieruchomym punkcie krążącego świata. Ani cielesnym, ani bezcielesnym. Ani od, ani ku. W nieruchomym punkcie, tam trwa taniec" – pisał T.S. Eliot w "Burnt Norton" (tłum. Czesława Miłosza). W filmie Barbara Hammer poszukuje spokojnego punktu w życiu, z perspektywy którego wszystko inne transcendentalnie wiruje.